شب شعر شکربار پارسی با جمعی از اساتید، شعرا، نویسنده گان و فعالین کانون

10 میزان 1403

Night of Poetry and Legacy.jpg

کانون همیاری پارسی زبانان در راستای پاسداری از زبان، میراث،ادبیات و فرهنگ زبان پارسی محفل باشکوه شب شعر شکربار پارسی را با جمعی از اساتید، شعرا، نویسنده گان و فعالین کانون غرض قدردانی از کارکردهای ادبی و خدمات ارزشمند نویسنده گان عزیز ما جناب استاد دستگیر نایل و جناب دوکتور رازق روئین دایر نمود. در این محفل با ذکر قدر دانی از میراث ادبی و فرهنگی قهار عاصی بزرگ، سخنرانان بخصوص استادنایل و استاد روئین پیرامون تاریخ و نحوهٔ ظهور شعر سپید ویا شعر نو در زبان پارسی و آثار جدید شان که تازه اقبال چاپ یافته است صحبت نمودند. در ادامه اشعار ناب توسط شعرا، اساتید و علاقه مندان شعر از کشور های حوزهٔ تمدنی زبان پارسی به خوانش گرفته شد که مورد توجه و تشویق اشتراک کننده گان قرار گرفت.

بعد از صرف طعام درفضای گفتمان خودمانی حاظرین پیرامون برنامه های بعدی کانون تبادل نظر نموده و با ابراز قدردانی از ارزشمندی همچو فعالیتهای کانون خواستار تداوم این روند شده و تعهد خویش را پیرامون اشتراک و سهمگیری فعال در همچو برنامه ها ابراز نمودند.

کانون همیاری پارسی زبانان با درک اهمیت برنامه های فرهنگی در پاسداری از زبان پارسی متعهد است تا در تداوم همچو برنامه ها که نه تنها ارزش فرهنگی بلکه در ایجاد فضای سالم فرهنگی برای مردم ما و همدیگر پذیری بیشتر نقش ارزنده و مفید دارد اقدام نماید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید: